לוגו אתר seo-hatzafon.co.il

הכלים החשובים ביותר עבור קידום אתרים באינטרנט

תוכן עניינים

קידום אתרים באינטרנט – הדרך לקדם אתר אינטרנט היא להשתמש בהמון סוגים שונים של כלים מקצועיים.

במקביל, כדאי להיעזר בשירותי ייעוץ בתשלום ולזכור שמדובר בהשקעה משתלמת. באותה הזדמנות, ניתן לרכז סל שירותים רחב יותר של יועץ קידום ואף לחסוך בהוצאות

בחינת האתר בכלים מקצועיים של קידום

שימוש בכלים מקצועיים הוא תנאי לקידום אפקטיבי של אתרי אינטרנט. בגלל שהתחרות על הופעה במקומות ובדפים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל היא מאוד אינטנסיבית, רק תהליכי קידום מקצועיים יאפשרו להשיג תוצאות טובות בהשקעה כלכלית הגיונית. מעבר לכך, המטרה של בחינת האתר בכלים מקצועיים של קידום היא להגיב תוך כדי הקמפיין. באופן הזה ניתן לשפר את הביצועים, לעמוד ביעדים ולחסוך בהוצאות.

התפקיד של מומחה קידום אתרים הוא להכיר את הכלים השונים ולדעת איך ומתי להשתמש בהם. קודם כל, הוא יכול לחלק את הכלים השונים לפי קטגוריות. זה רלוונטי אם לדוגמא רוצים להפריד בין כלים שנותנים סטטיסטיקות וניתוחים לבין כלים שמיועדים לבדיקת מיקומים, בדיקת מהירות, בדיקת תוכן משוכפל וכן הלאה. רשימת הכלים כמעט אינסופית, אבלך חלוקה לקטגוריות היא דרך מעולה לדעת באיזה מהם להתמקד.

שנית, צריך להפריד בין כלים לפי סוג הקמפיין. יש הבדל בין כלים שבהם משתמשים על מנת להשיג מטרות של קידום אורגני לבין כלים של קידום ממומן, או כלים מסוימים לגוגל לעומת פייסבוק. אמנם לכל מומחה יש את הידע הבסיסי לגבי כלים פרקטיים כגון גוגל טאג מניג'ר ואחרים, אבל התאמה לאופי הקמפיין היא תנאי להצלחתו.

שירותי ייעוץ קידום אתרים בתשלום

החדשות הטובות הן שהשימוש בשירותי קידום אתרים בגוגל כבר מגלם בתוכו את הייעוץ ואת הפעלת הכלים השונים. זה גם ההבדל בין שירותי ייעוץ שניתנים בחינם לבין אלו שבתשלום: השירות בחינם אולי מספק מידע, אך אין בו את החלק הפרקטי של שימוש בפועל בכלים הטכניים. כתוצאה מכך, מה שזול עלול לעלות ביוקר. לעומת זאת, השירות בתשלום כולל את השלבים השונים של ניהול קמפיינים בגוגל ולעיתים אף מגלם בתוכו התחייבות לתוצאות.

עיד יתרון של קידום אתרים באינטרנט באמצעות שירות ייעוץ בתשלום הוא שניתן להגיב תוך כדי הקמפיין. זה מסייע אם לדוגמא מעוניינים לנסח טקסט קצר וקולע עבור זירו פוזיש'ן ואז להניע גולשים לפעולה. אם הטקסט עונה ישירות על השאלה של הגולש, הוא יופיע בגוגל בתוצאות האורגניות וכך יביא עוד גולשים. בשביל שהטקסט יהיה מדויק ויענה לשאלות המבוקשות, חייבים לערב נציגים של חברת קידום אתרים שיש להם ניסיון מוכח. זה כמובן עולה כסף, אבל הופך מהר מאוד להשקעה משתלמת.

אלו שירותים יכול לתת יועץ קידום אתרים?

כל השירותים הניתנים על ידי יועץ קידום אתרים הם חובה ולא פריבילגיה. הנה כמה שירותים בולטים והיתרונות שלהם בתהליך של קידום אתרים באינטרנט לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד:

  • ניהול קמפיינים – גולת הכותרת בסל השירותים של חברה מקצועית היא כמובן ניהול קמפיינים. מהרגע שבו יוצרים קשר עם החברה ומעבירים אליה את האחריות, יודעים שמאחורי הקלעים מתבצעים המאמצים הרבים ביותר לקידום אורגני או ממומן בצורה אפקטיבית. כאשר חברה מקצועית מנהלת את הקמפיין, בעלי אתרים יכולים להמשיך להשקיע במוצר, בשירות ובעיקר בלקוחות שלהם.
  • ניהול מוניטין – יותר ויותר בעלי אתרים מבינים כיום שהם צריכים את השירות של ניהול מוניטין. בתקופה שבה אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על קהל היעד ועל הגולשים, כל תוצאה שלילית בגוגל עלולה להוריד לטמיון השקעה של שנים רבות ועשרות אלפי שקלים. אז מה עושים אם המוניטין נפגע? משתמשים בכלים הכי מתקדמים ויעילים של קידום אתרים באינטרנט כדי לנהל אותו מחדש.
  • קניית קישורים – המון בעלי אתרי אינטרנט מקלים ראש בשירות של קניית קישורים, למרות שהוא מבטיח יתרונות רבים. השירות שמבוסס על קישורים פנימיים וחיצוניים מסייע לקידום האורגני של האתר, מקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל בלי שבעלי אתרים יצטרכו להשקיע עוד כסף וגם עוזר להשיג בידול מול המתחרים. עקרונית לא חייבים לקנות את הקישורים, אבל זה ללא ספק מקצר את התהליך ומייעל אותו.

מהם המחירים של שירותיו של מומחה קידום אתרים?

מחיר השירות נקבע לפי פרמטרים שונים והוא אינו אחיד. קודם כל, יש הבדל בין המחיר של קידום אורגני וממומן. בקידום ממומן עיקר התשלום הולך למכרז על הביטויים המבוקשים, בעוד בקידום אורגני משקיעים בתוכן, עיצוב גרפי, חיזוק של האתר, תמיכה טכנית וכן הלאה.

במידה והמטרה היא להשתמש בשירותי המומחה כדי להשיג מטרות של קידום אורגני לטווח הארוך, מחיר נקבע לפי מקצועיות המומחה, ניסיון קודם שיש לו והדרישות של הלקוח. כל לקוח יכול למשל לעקוב אחר תוצאות של גוגל אנליטיקס בצורה עצמאית לחלוטין, אבל מקדם מומחה גם יידע כיצד להפיק מהנתונים תובנות ומה לעשות איתם.

מבחינת טווח מקובל, אפשר לומר שהעלות המינימאלית לקידום עומדת על כ-1,00-1,500 ש"ח בחודש. זהו תקציב נמוך שיכול להיות רלוונטי רק עבור תחומים ספציפיים שאין בהם הרבה תחרות, אבל הוא כן כולל בתוכו הפקת תובנות מתוך כלים כגון סרץ קונסול ואחרים. לשם השוואה, בטווח מחירים של כ-2,500 ש"ח בחודש כבר אפשר לקדם את האתר גם בתחומים שבהם התחרות היא בינונית ובתקציב של 10 אלף ש"ח לחודש ויותר ניתן לשלב את הקידום עם ניהול מוניטין גם אחרי משברי תדמית ויחסי ציבור.

לסיכום, הכלים החשובים ביותר עבור שירותי קידום תלויים במטרות שאותן מנסים להשיג. אם רוצים ליהנות מכל היתרונות ולעמוד במסגרת התקציב, כדאי לערב מומחה מיומן כמה שיותר מוקדם ולהתייעץ איתו בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

אריאל

אריאל

יזם אינטרנט, מומחה קידום אתרים, שיווק ובניית אתרים וורדפרס

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בואו ניקח את האתר לשלב הבא